Medyum Ali Hoca

Büyü söz konusu olduğu zaman insanların aklına gelen ilk sorulardan olan güvenilirlik, pek çok kişinin bu manevi güce erişmesine engel olmakta. Ancak, yapılan araştırmalar ve karşımıza çıkan çok sayıda yorum üzerine, bu işi hakkıyla yapan medyumların olduğu da görülebilmekte.
Başta eğitim olmak üzere, tecrübe ve nefes gücü gibi faktörlerin önemli olduğu medyumluk konusu, Medyum Ali Gürses gibi, kendisine başvuran insanların isteklerine tam olarak yanıt verebilen insanlar tarafından icra edildiği sürece, her zaman için popüler olmayı sürdürecek gibi görünüyor.
Medyum Ali Hoca, bu işi uzun süredir yapmakta olması nedeniyle çok büyük tecrübeler edinebilmiş biri olarak tanınıyor. Bu işin temelinin bilgi kadar tecrübeye da dayanıyor olması nedeniyle, sadece Türkiye’den değil, dünyanın her yerinden danışana sahip olan Medyum Ali Hoca, giderek popülerleşen bir kitleye sahip.
Medyumluk işinin ne kadar yüksek emek istediği konusunda herkes hemfikir. Bununla birlikte, anlatılan pek çok tecrübede görüleceği üzere, hangi medyum hoca ile çalıştığınız, nasıl bir çalışma verimi elde edebileceğiniz konusunda en önemli faktör. Eğer doğru bir hoca ile çalışırsanız, isteklerinizin çok kısa sürede gerçekleşeceğini görmek mümkün.
Bu açıdan değerlendirildiğinde, özellikle insanların memnuniyeti, memnuniyetsizlikten daha az dile getirdiklerini de hesaba katarsanız, Medyum Ali Hoca gibi isimlerin bu kadar sık anılması doğru isimleri ortaya çıkarmanızda size fikir verecektir.
Medyumluk, fiziki işlerde bir dikkat ediyorsanız, manevi işlerde üç dikkat etmeniz gereken bir alan. Bu konuda mağduriyet yaşamamak ve tuzağa düşmemek için iyi bir araştırma yapmak şart. Hayatları güzelleştirebilen ve manevi alemlerden hiç almadığımız derecede destek alarak bir şeyleri başarabilmemizi sağlayan bu alandan, doğru hoca ile çalışmamız halinde yararlanmamamız için hiçbir sebep yok.

Reklamlar

Medyum Ali Gürses Yorumları

Medyum hocalarının en büyük avantajlarından biri bu işlemleri çözüme kavuştururken sadece siz ve hocanın bu durumu biliyor olmasıdır. Ali Hoca’ya güvenebilir tüm sorunlarınız ve istekleriniz için onu ziyaret edebilirsiniz. Sizlere daima samimi davranarak güveninizi kazanmaktadır. Aktif olarak birçok müşterisi bulunurken başarılı sonuçlara ulaşan bir medyum hocasıdır. Bu nedenle yaşadığınız sorunlardan kurtulmak, çalışan bir çözüm bulmak istiyorsanız Medyum Ali Gürses ile görüşebilirsiniz. Böylelikle yaşamakta olduğunuz durum karşısında bir adım atarak çözüme ulaşmanızı kolaylaştırırsınız. Son dönemlerde iyice artan sıkıntıların dermanı olan Medyum hocaların birçoğu iyi niyetli olup paranızın karşılığını harfiyen vermektedir.

Medyum Ali Gürses Hoca

Medyum Ali hoca genellikle müşterileri ile kendi verdiği günlerde görüşmektedir. Hergün ve saat kendisi için uygun olamayabiliyor bu nedenle isteklerinizi belirttikten sonra uygun bir gün alabilirsiniz. Mental anlamda kendini hazır hissettiği günleri seçen Ali Hoca, hissiyat ve dualarında oldukça başarılı sonuçlara imza atmaktadır. Bu nedenle Medyum Ali Bey’e saygı duymalı ve işine olan bağlılığını izlemelisiniz. Ayrıca sizden istediği ve sorduğu tüm sorular karşısında kesinlikle doğrudan sapmadan cevaplarınızı vermeniz sürecinin işleyişi için önem teşkil etmektedir. Çözüme kavuşmak istiyorsanız kesinlikle en içten cevaplarınızla bu süreci hızlandırmalısınız aksi taktirde istediğiniz sonuca ulaşamayacağınız gibi boşa verilen para ile karşılaşabilirsiniz. Birçok referansı bulunan Ali hoca, güvenilir medyum hocaları arasındadır.

Medyum Hoca Şikayetleri 2018

Bu işin ta en başından beri böyle olacağı belliydi ama biz kendimizi bile bile ateşe attık yapacak bir şey yok gerçekten yok hatanın büyük bir kısmı bizde. Oğlumuzla ilgili bir sorunu doktorların çözmesini beklemeden ve kimseye danışmadan hiç adı sanı duyulmamış bir medyum hocaya gidersen sonu böyle olur.

Kendimize kızıyoruz , kendimize kızıyoruz ama bir de karşı tarafı düşünmek lazım. Belki bizi oyaladığınız vakitler de ben bu işin altından kalkamayacağım deseydiniz çocuğumuzu gerekli doktorlara götürürdük ve tedavisini üstlenirdik neredeyse sizler yüzünden tedavi sürecine geç kalıyorduk. Bizi kandırdığınıza mı yanalım, size kandığımıza mı yanalım yoksa biraz bile olsun vicdan yapmayıp acımayıp o çocuğun gözlerinizin önünde eriyip kaybolmasına mı yanalım ?

Arkadaşlar anlamıyorum madem bir işi yapacak kapasiteye sahip değilsiniz ya da anlamıyorsunuz o zaman söyleyin de başka çözüme giden yollar düşünelim. İnsanımız o kadar değişti ki bunun en büyük canlı örneğini medyum Cihan hoca ile yaşadık. Bu sitede ki diğer yorumları ve şikayetleri görünce yazmak istedim gerçekten insanın nutku tutuluyor. Bu sektöre acilen bir polis takviyesi yada denetleme lazım önüne gelen medyum olmuş ne güzel iş ya at salla tutarsa zenginsin tutmazsa da müşteriyi suçla ona yık suçu ama sen paranı al götür işi ne güzel valla helal olsun.

Güvenilir Medyum Tavsiyeleri

Merhabalar, bu sefer bir hoca tavsiyesini de biz kendimiz sitemiz olarak yapalım dedik. Bunca zaman hep değerli okurlarımızın bizlere tavsiye ettiği Medyum hocaları paylaşmıştık birinci ağızdan bir tavsiye dinlemek her zaman okuyucularımıza daha değerli geleceği için. Fakat dün itibari ile ben kendi deneyimlediğim bir tecrübeyi sizlerle paylaşmak istiyorum.

Meşhur Medyum Eray Hoca var bir çoğunuz adını duymuştur yada kim olduğunu biliyordur. Bende gerçekten iyi araştıran bir insanımdır medyum eray hocayı farklı farklı telefonlardan da aradım , değişik hesaplardan mailler de attım fakat hocanın tutumunda hiç değişiklik göremedim. Yani her seferinde aynı şeyleri söyleyen kesinlikle uydurmayan ve uydurma iş yapmayan bir Medyum , Eray hocamız. Kendileri ile samimi bir bağ kurduk ve ona bazı sorunlar yaşayan insanları daha doğrusu arkadaşlarımı yönlendirdik.

Kendilerinin hepsi ile seanslarından sonra görüştüğüm de hayatlarında büyük pozitif değişimlerden bana bahsettiler. Öncelikle güvenilir bir hoca tavsiyesi arıyorsanız bende sizlere Medyum Eray hocayı tavsiye edebilirim. Bir ikinci olarak diğer hocalar gibi para göz bir insan değil yada sadece sizinle büyü yada medyumluk hakkında ilgilenmiyor kendisi bir psikolog gibi ne konuda danışmak istiyorsanız o konuda bilgi alabilirsiniz. Güzel türkiyemiz de böyle güzel ve bilgili insanların yaşaması beni artık daha da umutlandırıyor. Eray hocama bize sunduğu bu farkındalıklar için buradan teşekkürlerimi sunuyorum.

Sahtekar Medyum

Arkadaşlar bazı hocalar ile çalıştım evet başaramadığınız zamanlar oldu yada hep olumlu sonuçlar almadık ama bu sektör sanırım artık yeni bir sektör. Yani şunu demek istiyorum sahtekarlık artık bir meslek olmuş. Şu zaman kadar çalıştığım medyumlar ile hep görüşme yapmış ve ödemeyi elden teslim etmiştim.

Bu medyum haktan hoca ile telefonda görüştüm zaten nasıl oluyorsa kendisine ulaşmak inanılmaz zor hep telefonları başkaları açıyor ve birşeyler zırvalıyor başbakanı arasam bu kadar uğraşmazdım. Her neyse zar zor da olsa bir şekilde haktan hocaya ulaştım telefonda konuştuk benimle görüşmek için para yatırmanız gerekmekte dedi benim boşluğuma geldi sanırım adamın sözüne inanıp iban numarası istedim.

Daha sonra telefonuma bir mesaj geldi ve hesap numarasına parayı yatırdığım. Parayı yatırdığım hesabın adı bile Haktan değildi siz düşünün. Yani bu kişinin ne bir hoca ne bir medyum olduğunu düşünmüyorum. Sadece telefon üzerinden görüştükten sonra para alıp insanları dolandıran sahtekar bir medyum hocası. Kendisini böyle tanıtıyor , bu kişiyle görüşüp yorum yapmış insanları da okudum büyük ihtimalle kendiler yorum yapıp yazıyorlar. Yani kendilerine çalıp kendilerine oynuyorlar ama bakıyorum ki keyifleri gayet yerinde. Siz siz olun böyle sahtekarlara daha mesleği bile belli olmayan kendini hoca diye tanıtan insanlara inanmayın ve ödemenizi sakın online yapmayın.

Sahtekar Medyum Süleyman Hoca

Aman diyim, sahtekar medyum Süleyman hocanın ne söylediklerine ne adına şanına ne görünüşüne ne de size vaad ettiği gerçeklik dışı hiçbir işe inanmayın. İnsanların ar damarı patlamış kendilerini düşünmeden karşısında ki kişinin yerine koymadan nasıl böyle bir acizlik sergiliyorlar inanamıyorum.

Maddi olarak bizi yıpratmaya kalktı. Kendisi sahtekar bir medyumdur, Medyum Süleyman hoca adını duyduğunuz yerden hemen kaçın. Zaten gün geçtikçe adına bir çok şikayet açılıyor kendisini takip ediyorum oradan biliyorum. Maddi olarak büyük rakamlar almasına rağmen allah’a şükür kazancım yerinde olduğu için bizi çok yormadı fakat kim bilir insanları ne durumlara düşürüyorsundur.

Sahtekar olduğunu 2 ay sonra öğrendik. Evine seansa gittiğimiz de aslında o evde kalmadığını kiracı olduğunu ve şehir şehir gezdiğini duyduk. 3-4 ay da bir şehir değiştirip yeni şehrinde kaldığı bu kısa zamanda 150-200 bin tl gibi rakamlar kazanıp kayboluyor. Kendisinin 2 tane malikanesi varmış. Adında ki nura bile inananlar sadece telefondan konuşması ile para gönderiyorlar ama sonuç sıfır belki gerçek adı dahi Süleyman değildir.

Şimdi Mersin taraflarına kaçmış, size tavsiyemdir sahtekar medyumları çok rahat anlayabilirsiniz. Size hemen evet diyorlar ise tüm sorunlarınızı çözeriz biz neler çözmedik gibi kandırmaya yönelik kelimeler kullanıyorlarsa oradan derhal uzaklaşın.